En dag i Klutmark

Hej!=)
Idag så har jag varit i Klutmark med Erika , Ida och Julia. Vi åkte snowboard fast inte alla. Erika åkte blades och så var Sofie och Tove där också och de åkte skidor. Under dagen så åkte vi såklart , fikade,hoppade och tog en hel del bilder. Det var skoj tyckte jag för då har man en hel del fina bilder på sina kompisar och minnen från denna dag. That`s great!=)
  Men nu gör jag inte så mycket jag sitter och skriver och jag har inte så mycket för mig men ibland så tycker jag att det är liksom skönt att bara vara hemma och ta det lugnt och tänka lite för sig själv men ni kan gärna sms:a mig ni som kan mitt nummer, jag vill helst inte ge ut mitt nummer på bloggen!
Men ni kan gärna ta en titt på de här bilderna från dagen!

 

















Kommentarer
Postat av: Cicccii

naaaajs picss ;)

måste fara och åka med dejj älsk <3

2008-12-30 @ 13:01:46
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0