En iskall och varm försäljningsdag 7/12 =)

Den hela dagen började med att jag och Cicci vaknade klockan halv 10 och var SKIT trötta. Vi orkade ingenting och ingen av oss var pepp på att stå och sälja fika till klassen. Men just när vi hade vaknadt så kom Erika.
  Men efter det så gick vi upp, klädde på oss och började baka. Vi bakade lussebullar , som inte erika eller cicci tycker om.
  Men det tog ganska lång tid så medans vi bakade så gjorde vi nuddlar av smaken curry. Degen som vi gjorde var dubbelsats så den var ganska stor och det blev mycket bullar. Det var SKIT VARMT att baka jag höll på att dö osvosv .
   Men efter vi hade bakat så for Cicci och det var bara jag och erika kvar. Medans vi väntade på att mamma skulle komma så tog vi några bilder osv . Men sen när vi kom till ICA där vi skulle sälja så var matilda kvar där och sålde och hon sålde med jag och Erika hela tiden för att hon inte hade nån hämtning eller nått men det var skoj endå!... =) :D
  Det var då hur som helst ISKALLT att stå där och sälja jag höll på att men det var ju inte så länge vi stod heller men det var endå ganska skoj. 
 
byebye=)

Here is some picture!








LUSSEBULLARNA VART GOODAA<3<3 =)




CICCI SUUNDDQVIIISST(L)(L)(L)(L);D;D;D;D:D:D♥
CICCCII OCH ERIKA ÄR BÄST<33






ERIIIIIKAAAAA LIIINDDGREEEEN (L)(L)(L)(L);D;D;D;D;D;D♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMMMAAA, TA BORT BILDEN PÅ MIG LÄNGST NER I MITTEN TILL VÄNSTER :O!

2008-12-12 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0