Happy new year!

Idag så var Jag , Cicci och Erika som vanligt på stan. Det är vårat hem kan man säga=)
Hur som helst så var det nästan ingen affär öppet utom CK och ICA så det var inte så många på stan heller men vi kollade litegrann och Cicci köpte lite saker kom inte ihåg vad men sen så for vi hem till mig och där så spelade vi kort och nu sitter jag ensam här och skriver och ska snart börja sminka mig inför DET NYA ÅRET! ;D
 
Ikväll så ska jag vara med Ida , Erika & Cicci . Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men ni få se! 
 Vi kanske kommer och är med dig , det vet man aldrig!


       I Wish you a 

Kommentarer
Postat av: Cicccii

GOTT NYTT ÅR <3

2008-12-31 @ 19:05:29
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0