hejsan hoppsan!

hejsanhoppsan alla=)
SNART JULAFTON! det känns härligt
längtar ni till jul? det gör iallafall jag. jag tycker det är så mysigt liksom. att vakna på morgon och få julfrukost , en massa presenter och umgås med släkt och familj. 
  I år så ska vi som vanligt umgås med mammas släkt. Det är skoj. Jag älskar min släkt för alla är så roliga , jag skrattar jämnt(A)

Men idag så ska jag vara med eirka och vi ska gå på stan och sen så ska jag på träning,
 På stan så ska jag kolla på julaftonskläder. jag  vet redan vad jag ska ha på mig. jag ska bara hitta det så.
Men ikväll så tror jag att jag ska baka med min familj och julstäda för det behövs.

Imorron så ska jag,mamma och min stora syster Evelina fara till Umeå och shoppa tror vi för vi måste.
 Det ska också bli trevligt tycker jag,

Men nu ska jag chila <3 =)
byebye

Kommentarer
Postat av: Cicci

JAG LÄNGTAR :D <3

lycka till med kjolen gumman <3

2008-12-21 @ 12:14:14
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0