Julafton 2008

GOD JUL ALLA! :)

jag kan berätta litegrann om min julafton 2008! =)
jag vaknade på morronen och gjorde mej klar inför julaftonen som var hos min moster och morbror.
 Mammas två bröder och deras familjer var där ( alltså mina mostrar och kusiner)  Roliga släktingar de ;)
Men vi hade det ganska roligt . Vi snackade åt och hade en vanlig julafton. Men sen efter kalle anka så for en av mammas bröder så då var det bara mamma , jag , eve , emil och våran moster , morbror och kusin kvar.
  Men vi spelade yatzy och så hade vi våran skojiga presentutdelning och i år så var jag den som delade ut.
Det speciella med det var att jag hade en tomte mask på mig. Jag såg inte så normal ut i den. 
  MEN VEM GÖR DET?=)

jag fick allt möjligt i present som : UGGS , mobil ( K660i , presentkort , pengar , smink osv osv..)
Ganska så nöjd!=)

BILDER:


HAh det var typ skoj!=)
En glad tomte!



julafonsdressen         Merry Christmas<3




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0