Kvällen med er!<3

Igår kväll så var jag , erika , cicci , emelia , matilda , julia L , julia N och tove och åt på dallas.=)
det var JÄTTEEGOTT!! ;D
 Jag åt en kebabtallrik och det var så gott så men jag minns inte riktigt vad de andra hade tagit men det var oxå säkert lika gott.
   Men efter det så skulle vi ha en så kallade "lilla julafton"
 Jag , Cicccii och Erika skulle fara hem till mig och hämta en kofta och sånt. Påvägen till lokalen där vi skulle vara så hade jag och Cicci ganska så kul. ( folk trodde vi var fulla typ) vi skrattade så mycket så att vi höll på att ramla. speciellt Cicci för hon hade inte så bra skor för att vara på is direkt.! 
Vi skulle alla ha med sig en present så skulle vi lotta om vem som fick vilken present.! Jag fick toves. :D
  När alla hade öppnat sina presenter så for typ några stycken efter ett litet tag och det var ju synd eftersom vi hade så skoj!. ;D ;S
  Men hursom helst så tog vi en massa bilder, åt godis , DANSADE och vart bemötta av raggarbilar. =)
Alla blev typ galna! speciellt jag och matilda och ida! =)
 klockan 12 for alla hem och då somnade jag och Cicci hos mig klockan 03.15 
 

HAHHAH det var våran kväll det som man inte glömmer!<3


<cicci och  ida<3  jag >







ida<3


We are tougeher






Jag och erika!=)































Kommentarer
Postat av: matildac

det var skit kul =D

2008-12-21 @ 15:24:07
URL: http://matildacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0