11/11 Tisdag

godkväll allihopa!
Idag så har jag varit på skolan. Det var ganska kul idag eftersom vi hade 2 och en halv timmas hål. Vi hade det för att killarna var på eddahallen och badade. Det ska vi göra på fredag. På hålet så for nästan alla tjejer i klassen till coop för att köpa godis och sånt eller bara liksom kollat läget.
Klockan 11 så gick jag , Emelia , Julia , Tove , Rebbecka och jessica och åt. Det var köttbullar och potatis och det var inte så gått men jag åt endå för att jag var så hungrig!...
   När jag kom hem från skolan så satte jag mig direkt vid TV:n och såg på "Zoey 101" . plötsligt så somnade jag bara och vaknade inte för om en timma ungifär av att TV:n var på hög ljudnivå.
   Nu sitter jag här och chillar och just gjort min engelska läxa. Ska kanske åtminstonde börja skriva lite på min so uppgift.
   HARE SÅ LÄNGE!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0