11/12 Onsdag

Idag så har jag som vanligt varit på skolan med mina kära vänner!
 Det har inte varit en så speciel dag idag. Det gamla vanliga förutom att vi har EXTRA mycket läxor i veckan!
vi har typ 2 prov och en massa inlämningsuppgifter osv.... BORING!!;S
  Men det  är bara att ta tag i situationen och göra nått bra av det.
Nu sitter jag här bäldigt lättad på skolan för att jag just skrivit klart min so uppgift =)
den var ganska så jobbig men jag gjorde den iallafall.
   Imorron så ska hela min klass besöka ungdomsmottagningen det ska bli spännande!!=)

Ida - hahahah jag trodde att ungdomsmottagningen var ett fängelse!
HAhahahahhaha det tyckte jag var ganska kul när hon sa det! =)

Amen jag ska dra nu !
HARE SÅ LÄNGE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0