14/11 Torsdag

hejsansvejsan=)
idag så har jag varit på skolan och där har jag inte gjort så mycket. Direkt efter skolan så fick jag åka bak i julias cykel och vi for till komfaträffen där vi åt choklad , Bad en bön , såg film osvosv .. =)
   Efter det så for jag hem och gjorde alla läxor och jag är ännu inte klar med dem. Nu håller jag på med spanskan som är så tråkigt.
  Men en sak var ganska så kul. Det var att jag laddade hem photoshop "picasa 2" Jag vet inte om man ska kalla det ett photoshop men jag tycker att det är det så då får det vara det. 
  Jag redigerade en hel del bilder också. 
Amen nu ska jag göra min spanska klart men hejdå god natt på er. =)

GOD KVÄLL! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0