16/11 chill men endå jobbig

Idag så har jag haft en "chilldag" på NÄSTAN hela dagen.
  Jag vaknade klockan 11 av att katten satt i min säng och klöste på mina fötter.
Jag gick och satte mig och såg Tv mendans jag åt gröt. Sen så gick jag och duschade och badade i 2 timmar. Jag sjöng också i duschen!. :] PINSAMT eller? :)
  Jag gick sen och satte mig än en gång vid Tv och då började klockan vara 4. Då bytte jag om till träningskläder för jag skulle först springa med laget och sen träna, Men det var bara jag , erika , signe , ida och våran tränare peter som sprang. Jag vet inte varför de andra inte sprang men det orkade väll inte. 
  Jag orkade serriöst ingenting på träningen för mina ben skakade och jag svettades som en gris! :(
Men nu sitter jag här och skriver medans jag lyssnar på låten "big big girl" Det är en väldigt fin låt.
  Imorron är det skola och det är så tråkigt. Vi har så mycket läxor och sånt. 
Amen nu ska jag gå och börja göra mig klart allt för imorron och gå i säng och sova.
DET KAN JAG KALLA CHILL MEN ENDÅ JOBBIG DAG!!! :D :S

Godnatti allihopa!=)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0