27/11 EL!<3EL!

HELLO!
 Igår så var jag på skolan. Vi fick igen våra matteprov och jag fick IG :S 
    Jag älskar ju matte och jag vill bli bra i det som jag inte är så bra på i matten och allt så får man IG .
Det är fruktansvärt.
  Jag lade mig på bänken och grina och allt. Som tur så var har jag mina klasskompisar. De kramade mig osv osv och jag älskar er för allt <3

Men efter skolan så orkade jag och erika inte fara till komfan så vi for till stan och shoppade. Vi for in på candys oxå och köpte godis ;)
  När vi var påväg hem så mötte vi erikas pappa. Han sa att hockeymatchen hade börjat , som jag och erika skulle se. 
Vi skyndade oss hem till mig och då såg vi hockeyn och lockade varandras hår!=)
   Vi tog också en hel del bilder med varandra och det var så kul så :)=) HAHAHHA vi är snyggast vi ;)
haha

Amen ska dra nu 
btw kolla på bilderna :)


EL!♥



HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAH DU ÄR BÄST ERIKA


ERIKA LINDGREN KOMMER ALDRIG SLUTA ÄLSKA DIG<3<33 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0