5/11 Onsdag

Idag så har jag varit på den TRÅKIGA skolan. Vi har temavecka och det suger så mycket.
Jag känner typ ingen i min grupp förutom Gustav.
  På skolan så gick vi en tipsrunda efter maten. Jag gick mest med Cicci , Gustav & Johan.
Påvägen så hade vi lite knuffat varann litegrann och så då när vi gick mot skolan så knuffade Johan till Gustav och Gustav föll på mig. Cicci flyttade på sig just då och jag ramlade på marken och for med huvudet först in i en stolpe.
  Alla GAPSKRATTADE specielt Cicci. Johan skämdes litegrann tror jag så han skrattade och sa:
- Förlåt, gick det bra
jag ba :
- Jo det gick bra ,.... "Ajj helvete!"
Vi skrattade hela vägen hem till skolan och jag väntade en hämd och det gjorde Cicci med.
   Efter skolan så for jag,Cicci,Erika och Julia  till Cicci. Vi satt i deras kök och läste våra omdömen. Jag vart ganska nöjd med mina.
  Sen när Julia hade farit hem så satt alla vi som var kvar vid datorn och lyssnade på musik osv.. :)
Nu sitter jag här hemma vid datorn och skriver. Om en liten stund så ska jag fara och dela ut reklam. Det är inte så kul men man får ganska bra betalt så jag fortsätter med det.
men ska gå.

puusssssss!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0