6/11 Torsdag

hej igen!=)

Idag så har jag varit på skolan som inte var så kul. Vi gjorde grupparbetet som vi har. Vi ska redovisa imorron om mänskliga rättigheter om Thailand. Det går ganska bra men det funkar åtminstonde.
   Efter skolan så for jag och Matilda till komfan.Vi fick pizza till fika ochd det blev som min middag också. Det var såå GOTT!=). Jag , Erika , Rebbecka och Linnéa ska göra ett drama på söndag på gudstjänsten. Det kommer bli jätteskoj. Far dit om ni vill se den. Det är på sötbölekyrkan klockan 11!=)
   Nu sitter jag som vanligt och skriver. jag har börjat blivit ganska van nu .
      Om ett tag så ska jag och några kompisar fara till söder på tårtbakartävlingen. Jag tror att det kommer bli jätte skoj eftersom det har vi oftast när vi är allihopa + att det är ganska skoj på söder. Man träffar kompisar osvosv.. =)
   Ajja men nu ska jag typ gå och fixa till mig så att jag inte ser ut som en padda.!!;S


byebye!=)

Kommentarer
Postat av: Julia noren

du är knäpp =)

2008-11-06 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0