9/11 Söndag

Idag så vaknade jag klockan 8 av att Tove väckte mig. Det var varmt och sånt och jag höll på att dö. 
  Det var jag,Tove,Julia,Erika och Isa ( toves lillasyster) som sovde där.
Vi klädde på oss och gick in till Tove och åt mackor med jucie och mjölk.
Klockan nio ungifär så for Tove och julia för att de skulle på bandymatch.
Jag, Erika och Ida for först till mig och frågade om vi kunde vara hos mig men Eve sa att vi inte fick det för hela min familj sovde så vi for till kyrkan istället. 
  Jag , Erika , Ida , Linnea och Rebbecka skulle spela ett drama spel ( teater) i kyrkan och sånt och så var vi på ett dop också för att Rebbecka , Emelie och Tim i våran komfagrupp skulle döpa sig.
  Efter det så fikade alla vi och sen så for jag hem.
Nu sitter jag här och skriver och lyssnar på en jätte bra låt som heter "This is me" den är med i filmen "camp rock".
  Om ungifär en timma så ska jag fara på träning. Det ska bli ganska kul hoppas jag men vi får se hur det går.
 
Pusshej=)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0