en helt vanlig skoldag

Idag så har jag varit på en helt vanlig skoldag.
  Dagen började med en jobbig lektion på matten. Vi hade vikarie som var ganska jobbig. Jag älskar matte men idag så var den inte så skojsig för vi håller på med geometri som jag hatar. Vi hade några andra lektioner oxå men på eftemiddagen så berättade jag och Cicci om hur vi ska få ihop pengar till skyltsöndagen osvosv .. :)
  Vi är typ stolta för att vi gör sånt haha =)
Efter skolan så jobbade jag BARA med matten ( eller nästan :] )
Nu sitter jag här och äter min goda kaker som jag har köpt av min bror =)
  De är så goda så.
Men nu ska jag fortsätta med pluggandet på matten =) VI HAR MATTE PROV IMORRON :S:S:S:SS
I HATE IT!! =)

Amen ska dra nu synes =)
see yá

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0