En slappig lördag!

hejsan allihopa!=)
Jag har idag haft en skön slappig dag idag. Jag vaknade tidigt på morronen hos Julia. Jag , Julia och ida sovde med varann från igår till idag. Vi vaknade klockan 09.05 för att julia skulle på innebandymatch.
  Men vi fikade och klädde på oss så for jag och ida till henne och sånt och sen så for jag hem. 
När jag kom hem så bakade jag ischoklad till skyltsöndag för min klass ska sälja det. ;)
  Sen så duschade jag och kollade på hockeymatchen. Det går inte så bra för skell-å men vi får hoppas på det bästa.
Nu sitter jag här och skriver lite osvosv och snart så ska jag äta och sen vara med Ida och Erika och vi ska se en film , äta gurka och morötter med dipp , snacka , och allt som har med tjejer att göra hoppas jag ;) =)
  Ska skila nu

Pusspåeralla =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0