Fruktansvärt men endå Bäst

Hejsan alla Läsare!!
Idag så har jag som vanligt varit på skolan.
  På lunchen så var det typ spaggetti och köttfärsås. Alla mina kära vänner och jag satt och skrattade och hade kul under måltiden. Men då skrek Ida :
- ÅÅÅÅÅÅHHHH!! DET ÄR ETT HÅRSTRÅ I MIN MAT!! :O
TÄNK OM JAG HADE ÄTIT DEN?!?!?!?!? :S

Alla blev typ äcklade så vi gick och hade ett helvetes matteprov (geometri) som jag inte är så bra på... !
  Men när vi skulle ha elevens val så hade skulle jag och Cicci iväg till polishuset om att vi ska sälja på skyltsöndagen. Matilda och Erika ville också med för att de inte ville vara med på estetisk plattform.
  Igentligen fick inte de följa men det gjorde de endå. HAHAH :D
Men ute på skolgården så började jag och Cicci av nån konstig anledning bråka. Vi började faightas. ASSÅ REGÄLLT!! :D
  Det gjorde Erika också men jag och Cicci slogs iallafall på riktigt men jag började skratta för jag har aldrig slått nån så och det var typ skoj. Jag ska inte bli misshandlare om ni tror det men det var typ skönt att slå nån =) Kriminell eller ?? =)
  Men när vi kom till stan så for vi på polishuset , komunen osvosv .. =)
Igenligen så skulle jag , Erika och Matilda på komfrimationen men vi orkade inte så det blev inte men endå.
  Jag köpte då en tröja som är svart och kommer från H`M som var ganska så fin tycker jag ;)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik som är "MY LIFE" jag älskar att lyssna på musik =)
 
Hare så bra allihopa =)
pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0