HAHAHA vill du ha spö eller?=)

Nu börjar skolveckan igen. Idag så har jag varit på skolan med kompisar osvosv :)
  Vi har inte haft så många lektioner men däremot så har jag och Cicci haft lite "faight" :D:D:O
Vi började slåss men jag minns inte riktigt varför men vi slogs och typ sparkade fast asså vi var inte så jätte serriösa om man säger men vi slogs utanför lärarummer och då kom min slöjdlärare ut. Cicci låg över mig och skrattade.
- Vad gör ni riktigt? sa Peter och sträckte ut handen för att dra upp Cicci.
- Men jag vill slå henne lite mer , Sa Cicci och skrattade
- NEJJ!! sa han med en bestämd ton och gick med en flinande leénde.
Jag och Cicci bara skrattade och fortsatte bråka och vi sa hela tiden att vi skulle typ spöa varandra. Jag sa att jag skulle komma med en järnrör men varje gång jag sa nått sånt skrattade jag bara. =)=)=)
  Efter skolan så var jag med Erika och Ciccii vi for på coop och så snackade. Sen for vi hem till Cicci och skrattade och allt sånt. Efter det så for jag snabbt på träningen men nu så ska jag kila!:):):)
   VI ÄGER PÅ ATT SLÅSS SÅ KOM ALDRIG NÄRA OSS!! ;) =) HAHHAHAHHA   Don`t touch the "FAIGHTGIRLS" ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0