Halloween 2008

På halloween så var jag med erika. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men vi ville göra kvällen till en spännande kväll.
  Så vi bestämde att vi skulle skrämma nån. Just den kvällen så var Stoffe och Cicci med varann.
Jag och erika klädde oss lite svart och vi sminkade oss på ett väldigt specielt sätt. Eftersom vi inte hade nått vitt puder så gjorde vi en egen vit kräm.
  Vi blandade vatten och mjöl och så smetade vi på oss det. Det vart ganska bra men efter ett tag så kändes det väldigt obehagligt eftersom det torkade och det vart väldigt stelt men det vart endå ganska skojigt. 
   När vi kom till Ciccis hus så ringde vi till hennes mobil. Vi försökte låta lite läskiga och sånt men det visste vilka det var så det var inte så värt + att det såg oss i fönstret så det var inte så lyckat. 
   När vi stod och spejade på dem bakom garaget så hörde först erika ett prassel i buskarna bakom oss. Sen började jag höra det och då sprang vi allt vad vi hade ut på stora vägen.
  Sen så ringde vi Cicci igen och snackade med henne med vanlig röst och sa att de skulle komma ut och se oss. När det kom ut så såg det oss och de tyckte att vi såg väldigt roliga ut hahhaha.=)
det tyckte jag också.
Efter det så åkte jag och Erika hem till mig och vi såg filmen "på smällen" den har jag sett ett antal gånger.
Sen så skjusade pappa oss till Erika för vi skulle sova med varann och vi gjorde lite ögondropp sak och tatueringar sen så somnade vi.
 NU FICK DU VETA LITE OM MIN HALLOWEEN!!=)=  << Här är jag och Erika som läskiga typer,
                                                                                                                                                   "Are you Scared"? MOHAHAHA
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0