ISKALL skylsöndag

Idag så stod jag på skyltsöndag!=)
 Det var jättekul att stå och sälja men det var kallt som FAN!.. Jag och Cicci hade stått där i ungifär 5 timmar.
  Vi höll på att dö men min klass stod ju också där och sålde osv osv .=)
ALLA FRÖS SOM FAN!!.. Vi kramade om varandra och Johan i min klass hade en skylt där det stod
"GRATIS KRAMAR" det var ganska så många som gav han en kram. Från små barn till gamla tanter.
Alla skrattade typ osv .
 Efter ett bra tag när vi stod och frös och allt så kom norran och tog bilder på jag , Cicci och Julia, HAhahhaha vi är så najsiga såå=) SÅ man kan ju kolla på norran så får man se DEN BÄSTA KLASSEN NÅNSIN!=)
     Men vi fick ganska så mycket sålt. Allt utom rulltårta så vi hade fått ihop en hel del
 Men när jag kom hem så badade jag och jag höll på att grina för mina fötter var nästan förfrusna och det var inte så kul.
Men nu sitter jag här varm och nöjd och skriver och sms:ar GANSKA SÅ NAJS
   Imorron ska vi få veta hur mycket vi har samlat ihop. Hoppas det är mycket så att vi får ihop till en klassresa i 9:an!;)<3

 pusspåeralla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0