skoldagen och träningen

idag så har jag varit på skolan. Det var ganska chillig dag.
  Dagen började med att vi hade No direkt på morronen. Våran fröken som vi igentligen ska ha var borta så vi hade våran bästa lärare Olov. Vi hade ganska skoj på No:n. Vi skulle bygga en byggnadsak men jag vet inte hur men det var endå skoj och intressant.
  Efter den lektionen så hade vi slöjd och sen så åt vi lunch . Resten av dagen ägnade vi åt att se en film om förintelsen på andra världkriget. Den var inte så bra . DEN VAR HEMSK!! :S
   Men nu ikväll så har jag haft träning. Det var skoj . Jag har börjat snacka med många tjejer i vårat lag som är nya.
De är rätt så snälla.
   Jag hade träningsvärk sen igår så det gick väl sådär på träningen men det var iallafall skojsigt endå.
Nu sitter jag här och kollar katalogen och jag ska nog börja öva lite på matteprovet som vi har på torsdag.
   Pluggis som jag är :]
SKOJJA BA ! =)

Amen ska dra nu men vi synes.
pusspåeralla<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0