4/11 tisdag


Hejjj!♥
idag så har jag inte gjort så mycket förutom skola och stan med min kära kompis Cicci.
På vägen till stan så pratade jag och Cicci om saker och ting, Cicci fick damp när hon fick veta var det var.
    Vi gjorde inte så mycket på stan. Cicci köpte en farsdagspresent till sin pappa och så kollade vi på kläder.
När vi gick in på ginatricot så ville jag och Cicci prova jeans. Det var ganska kul för jag provade ett par jeans som var typ för små och dom räckte knappt till rumpan så det var inge kul. Medans så satt Cicci på omklänningsrumsgolvet och åt (MINA SKUMTOMTAR) fast hon tog typ bara en men endå. Sen gick vi hem.
  Nu sitter jag här och skriver lite på msn och på min kära lilla blogg.


Hare så länge!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehee jag trodde inte att du märkte att jag tog :]

2008-11-04 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0