Ida bergmark

Ida bergmark!   En vän som helt helt obeskrivligt underbar.  Du får mig att må bra och ingen kan förstå hur mycket vårat skratt betyder för oss båda.  Du ställer upp i alla lägen!  Du hjälper mig om jag behöver hjälp och tröstar mig när jag gråter.  Kommer alrig sluta komma på nya ord att skratta åt.  Du ser och är en ÄNGEL från himmelen!<3  Du är super duktig i fotboll. du kan allt som en fotbollspelare ska kunna. du är helt emkelt bäst i det=)  Kommer aldrig att glömma dig<3!  Älskar dig<3<3
Ida bergmark
en vän som är helt enkelt obeskrivligt underbar.
Du får mig att må bra och ingen kan förstå hur mycket vårat skratt betyder för
oss båda.
Du ställer upp i alla lägen!
Du hjälper mig om jag behöver hjälp och tröstar mig om jag gråter!
Kommer aldrig sluta komma på nya ord att skratta åt
Du ser och är en ÄNGEL från himmelen!<3
Du är superduktig i fotboll. Du kan allt som en superbra fotbollspelare ska kunna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0