Äntilgen komfrimerad!!=D

ÄNTILGEN KOMFRIMEEEERRAAAD! jag har fortfarande inte fått in det i skallen att jag aldrig behöver tänka på några som helst steg eller gudtjänster eller nånting. Jag kan nu lugnt andas och veta att jag inte behöver sjunga opera i kyrkan nå mer för det är det man oftast gör känns det som. Dessutom så får man en massa presenter och pengar och uppskattad.  
  Jag tycker att det här är roligare än att fylla år nästan. För nu känner man sig stolt över sig själv. Att man har kämpat för att få nått och det tycker jag är bra. Hur som helst så var det där fruktansvärt nervöst och pirrigt på samma gång. Men efter ett tag kom det över och jag tycker att det där gick ganska fort. Allting bara for förbi liksom. Efter allting i kyrkan så for jag och mina släktingar till sörbölekyrkan och firade min komfrimation. Vi åt , skrattade och pratade. Det är så roligt att vara med min släkt för alla är så roliga och pratglada , iallafall när vi är alla samlade.
Som present så fick jag blommor , örhängen , pengar , kors , massa kort m.m
Jag blev då åtminstonde nöjd med dem ! :D

TACK FÖR ALLT KOMMER MINNAS DENNA DAG OCH STUND I KOMFAN HAHA <3! :(
KOMFRIMATION 09


NI äger <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0