Duktiga tjejer ska vi vara!=)

hejsan allihopa!=)
idag så har jag varit i skolan, vilket inte är så ovanligt. När vi var på skolan skulle vi redovisa vårat skyltfönster som vi har jobbade med igår. Jag arbetade med ida och cicci och vårat arbete blev jätte bra tycker jag iallafall.
 hur som helst så har vi också varit en sväng in till stan och ställa några frågor om företag och sånt. Det gick förestten jätte bra!=)
  Om en liten stund så ska jag och cicci vara lite duktiga. Vi ska fara ut och springa men frågan är hur det går för jag har hur dålig kondition som helst men aja vi får se hur det går den här gången då.!

hare så bra alla pusshej<3

haha det här är vårat snygga skyltfönster!! pretty cool huh? :D :D :D :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0