E + E = bilder

HEJ IGEN! ;D
Idag så var jag och meela på stan. Jag skulle handla en present till min stora syster som fyller 17 år imorron. Grattis i förskott till henne iallafall. Hur som helst så provade vi också kläder på gina och kollade litegrann på bikinisar. Men efter ett tag så blev vi less på stan så vi kom bort från allt och satte oss vid älven och bara liksom levde. OJJ! :D
  Aja  vi tog lite normala bilder och Onormala bilder på varann. Sen så kom emelia på att vi kunde gå till ett antal stenrör som låg en bit bort från bänken där vi satt. Det var lite besvärligt att ta sig dit för det var jätte gäggigt och blött. Men vi kom fram till rören och då började vi ta kort på varann. Som sagt så är vi inte alltid serriösa när vi tar bilder på varann ibland kan det bli FÖR MYCKET. Men många av bilderna blev bra och jag tänkte att ni skulle kunna få unna er åt dem om ni har tråkigt. Det kan man ha ibland så ni kan glädja er åt dessa bilder och kanske får lite vårkänsla i er för det är ju som sagt våren börjar närma sig.!=) :D
amen ha en bra kväll alla pusshej<3<3 :D











EMELIA MARKLUND DU ÄGER :D <3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0