En resa som var värt det!

igår så var jag , ida , erika , sofie och många andra till umeå. Vi var dit med söder eftersom vi hade jobbat på night flight så fick vi ett erbjudande att fara till umeå nästan gratis. Vi behövde bara betala 100 kr och då ingick bussresa, laserdom. mat , bio. Det var värt det för alltsammans skulle kosta ungifär 600. 
    Hur som helst så kom vi fram till umeå efter en lång resa. Dagen började med att vi fick spela ett spel som hette laserdom. Jag hade inte en aning om vad det var men det är nått spel då man ska springa runt och skjuta varann. Det är som typ CS. I början så dog jag inprincip hela tiden men 
   efter ett tag så gick det ganska bra. Faktiskt så har jag aldrig kört roligare spel så det var väldigt skoj tyckte jag. Efter det så gick vi på stan och shoppade. Jag och erika gick själva på stan och felicia , ida och sofie gick med varann. Man kan itne alltid gå på stan tillsammans och ibland kan det också vara bra att man går på stan i små grupper.
    Innan vi skulle gå till en restaurang och äta så gick vi in på världens coolaste butik. Jag har faktiskt aldrig sett nån coolare butik än det. Den heter Monki. Jag tyckte affären var så cool att jag var tvungen att köpa nått därifrån som ett minne. Jag , Ida och erika köpte hårband som man har tvärs över huvudet. Hårbanden var jätte coola och likaså butiken så vi köpte hårbanden och jag köpte ett grått men jag ska köpa mer såna band sen när jag är i umeå.
    Efter det så åt vi och sen så såg vi en jätte bra film på bio. 17again som var jätte bra för att Zac Efron är med och han är så snygg men nu orkar jag inte skriva mer men
pusshej<3<3
coolaste butiken   ÄGER<3              that`s me!


Vi är då riktiga shoppinggirls men jag kan lägga till att ni äger stenhårt! ;) <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0