...

än en gång är jag sjuk.Sitter här min snygga svarta t-shirt och shorts medans jag skriver och har en fruktansvärd huvudvärk. Jag har varit det varenda gång som det är lov. Nu är jag jätte förskyld och trött. Jag hatar det för jag har nästan ingen smak i munnen och jättesnuvig men jag får hoppas att det går över för jag vill inte vara sjuk nu. Speciellt nu när lovet snart är över. Dessutom så har jag lovat mig själv att aldrig vara hemma från skolan en enda dag i 8:an åtminstonde för jag har än så länge hållit det så jag hoppas att jag inte är sjuk tills dess. Hur som helst så orkar jag itne skriva mer för nu ska jag gå och hämta en film att titta på och bara ta det lugnt. Hoppas jag är frisk imorron så jag kan börja träna igen och allting men pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0