godisgrisarna! ;D

idag var det sista dagen på praoveckan. Tråkigt men endå underbart , för att det har varit hur jobbigt som helst att diska , tvätta , sopa , osvosv. Samtidigt så har det varit roligt för jag har fått lära känna alla frisörerna där och det har varit jätte snälla osv. Och inte nog med det , jag är nämligen också fått en gratis klippning av Hedivig. Snäll som hon är så klippte hon raklugg , lite uppklippt och topparna. Själv blev jag ganska nöjd med resultatet men jag har ju haft den här frisyren tidigare så det var inga stora konsitgheter med det. Efter så kallade "jobbet" så cyklade jag hem med emelia i telefonen. Jag kom hem och åt middag och for direkt till emelia. Ida var redan där och erika kom dit lite senare. Vi har kollat på tv och haft skojsigt med lite godis i munnen.
  Nu sitter jag i emelias vardagsrum och skriver medans de andra ser på tv och fixar håret eller nått. Hela gänget ska sova hos meela och man vet aldrig vad såna som vi kan hitta på. Kanske vi går till dig ! HAHHAHA skoja men nu så orkar jag inte skriva mer för jag har ont i händerna men vi ses

pusshej#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0