Snacka om spårad dag!:)

Den här veckan har vi inga vanliga lektioner eftersom vi har temaveckan , vilket inte är så roligt. Det handlar om FLFF - förretag samt för framtiden. Vi har fått höra en föreläsning om marknadsföring och vi har fått söka ett jobb som inte är på riktigt , starta en egen marknadsföring , fara till stan och kolla på några skyltfönster och göra ett eget skyltfönster. På eftermiddagen hade vi ett tags paus och hade badminton istället. Jag tycker det är jätte skoj , men jag kan inte påstå att jag är bra på det bara för att jag tycker det är roligt. Jag höll nästan på att kissa ner mig när vi körde det. Snacka om skoj.
  Efter skolan följde jag cicci, ida och julia till stan och handlade två  tröjor samt en macka på subway. Efter typ 1/3 av mackan blev jag mätt men det gjorde ingenting för jag tvingade i mig den endå.  
  Snacka om att jag och cicci spårade i omklänningsrummen och på toan vid ICA! :O
Cicci du ska veta att jag har saknat dig så otroligt mycket. Vi hade aldrig några ledsna stunder. Allt var glädje. jag önskar att det kan bli som förr. 
  saknar alla stunder och minnen med dig hoppas det kan bli som förr<3<3<333<3<3<3  !




saknar dig Cicci så otroligt mycket <3<3<3 ;S;S
I never , never , never forget somone like you and I always stand by
your side. Memories I never forget ;S !
Don`t leave me alone:S!<333


seriöst det var en nödsituatioN!;D
mobba inte mig för det men som alla vet så
är jag´inte som alla andra! I`m my self
I hope everybody understand that and accept it!:)
det här kan jag kalla spårat!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0