bye skellefteå hey fjällen

imorron drar jag och halva min klass till fjällen. Vi far imorron klockan 05.40 och kommer hem på fredag klockan 17.30. Jag är endå peppad för vi kommer äta massa godis , skratta och gråta. Dessutom så är det så himla kul att prata om allting efteråt för då tycker man att man var så himla töntig att man grät och massa såna saker.
  Jag kollade på vädret i morse och dom sa att det skulle vara mulet imorron och soligt på tisdag , då ida fyller år<3

Aja nu ska jag fortsätta packa och sen så kommer jag inte skriva i bloggen förän jag kommer hem (A)

hare bra pusshej



GRATTIS IDAGUUMMAN  I FÖRSKOTT(L)<3
hoppas du får en bra födelsedag på tisdag!=)

Kommentarer
Postat av: erika

good luck:*

2009-08-30 @ 20:06:56
URL: http://emeliaoerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0