HELLO!

Hejsan!  länge sedan jag skrev i bloggen men jag orkar inte sitta inne vid datorn när det är strålande sol ute och inga moln. Sån är inte jag riktigt.

Igår när jag , cicci och eve kom hem från en rolig kväll hos Linnea , så for jag och cicci ut en sväng för vi var tvungna att prata om massa saker. Från det ena till det andra. Vi kom då fram till många olika saker iallafall. Jag satte mig dessutom bakom en järnlåda och kissa. Sedan for vi till sörböleskolan för cicci skulle träffa sin kille. Då skrämde jag cicci ett antal gånger så att hon föll omkulll. Det var hur kul som helst. Jag lutade mig mot ett träd och skratta jätte mycket medans cicci satt och kissa mitt på gräsmattan.
  Ikväll blir det nog att vara med Linnea sedan så ska jag och cicci tälta. Mysigt sen så ska vi ta massa kort och vara lite gangster :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0