Jordgubbar!!=D

idag vaknade jag väldigt tidigt gemförelsevis med vad jag brukar. Jag sprang och väckte alla sjusovare i mitt hus för jag var så himla sugen på att fara och bada någonstans så vi bestämde att vi skulle fara och bada i skatan och ta med massa fika och mat. Snacka om varmt det var i solen:O jag trodde jag skulle dö
 Men när vi kom fram till skatan så bytte vi om och bada direkt. Jag sprang bara i vattnet och doppade mig medans mina syskon fega ur. Speciellt min syrra. busig som jag är ibland så skvättade jag massa vatten på henne och då blev hon arg men jag bryr mig inte om det(A) Vi badade två gånger för vi hann inte mer , men jag råder till alla om inte har varit där: DET ÄR SJUKT VARMT I VATTNET!=D

men påvägen hem for vi en sväng till skråmträsk och plockade en stor hink med jordgubbar. Det är en tant som äger över 50000 plantor med jordgubbar och hon orkar ju inte äta upp allt själv, så om man är väldigt sugen på jordgubbar så ska man fara dit och plocka och köpa det för en viss summa. ( beror på hur mycket man köper)

Men nu har jag bakat en jordgubbspaj som jag ska äta sen så ska jag sova för imorron blire jobb för mig =D :(
jag måste jobba från måndag till fredag men jag tror jag klarar mig endå(A)

PUSS!'


Kommentarer
Postat av: MATILDA

MUMS med jordgubbar (L)

Hehe nämen, fy på evelina som inte doppade sig! ;)

2009-08-09 @ 23:17:16
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0