Lördah

idag vaknade jag av att det var SUPEEEEEEEER varmt i ciccis rum , seriöst jag dog jag svettades ihjäl typ.
 Men vi gick ner och åt frukost och sen så gick vi ut i hettan och sola. Sen så gjorde vi oss klara , for till maxi för cicic skulle köpa en kameraväska och lite sånt. Sen for vi och köpte glass , tog massa bilder vid älven och åkte moppe hem till cicci.

nu sitter jag här nyduschad och allt. Jag ska äta och sen så ska kanske jag och cicci tälta nånstans. För vi får inte vara hemma varken hos mig eller cicci för idag när jag kom hem fick jag veta att våran spis hade gått sönder så det luktade rök och massa sånt i vårat hus så hemma vill man inte vara plus att cicci får inte vara hemma själv så ahm. Jag och cicci får väll bli uteliggare. RIKTIGA TÄLTARE OCH ÖVERLEVARE!! :D (A)

amen hare gött puss :*



UTELIGGARNA! :D <3 cicci du äger<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0