Skräck övernattning!

Igår kväll satt jag och emelia uppe nästan hela natten och såg på skräckisar. Det var jätte läskigt med massa mord och spöken och massa vidriga saker. Men jag och emelia hade inte klarat av det utan våran coola och chips. Det var det som höll oss vakna. Men efter att vi hade sett filmerna så pratade vi om vårat liv och det var ganska kul för vi var jätte flummiga.
  Men vi somnade iallafall tillslut och då var klockan 4. Sedan så vaknade jag och kollade på klockan, då var den 2 :O
Jag har aldrig vakna så sent så jag bara skiit. Men när vi vakna så såg vi en till skräckis och åt ännu mer chips.
  Sen så städade vi och jag for hem och såg på tv och nu sitter jag här vid min kära dator och lyssnar på musik.

Snart ska jag gå och göra en hemmagjord ansiktsmask och bara vila.
PUSSHEJ!<3

Dagens bilder:


ALLA DOM HÄR FILMERNA VAR LÄSKIGA OCH ÄCKLIGA MEN DEN LÄSKIGA VAR NOG  "THE UNBORN"! :O =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0