boschen

hejsan
igår kväll drog jag till östanbäck för att vara med mina släktingar som bor här. Vi gjorde inte så mycket igår men vi käka massa godis såg tv osv. Dessutom så är min morbror inte lugn på att elda:O det är helt sjukt varmt här inne i rummet där jag bor. jag behöver då inte vara orolig att frysa här inne så det är ju bra. Men idag så vaknade jag klockan halv 11 och vi ska baka , klä julgranen , åka skoter , färga min mosters hår, så ska jag typ gå ut och gå en sväng och se på saker. Nu förstår jag hur det känns för dom som bor i boschen hahah;) ganska kul endå
men det känns ganska tomt att inte kunna vara med sina syskon. att man är helt själv för det brukar jag aldrig vara.
men om man tänker efter så ärdet inte SÅ illa. jag saknar också deras hund tina som de har haft enda sen jag föddes det var den finaste och snällaste hunden någonsin. men den 9 maj var det tvungna att ta bort den:S snyft
igår var jag så trött att jag skratta åt precis allting.Jag tror att de tyckte jag var jätte jobbig som gjorde det eller det måste dom har tyckt för jag skrattade verkligen hela hela tiden. Jag kunde inte vara tyst. Fast det värSTA är att det göra jag i vanliga fall också=)
men ikväll ska vi nog göra lite roligare saker trorja så det blir nog bra.


AMEN SKA DRA NU MEN SMS:a med mig!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0