Onsdag

Hejsan! =)
idag har jag varit på sunnanåskolan och praoat. eller jag har varit där både måndag , tisdag och så idag. I början var barnen väldigt blyga men redan på första dagen började de vara med mig och babbla på massa. Alla dagar på rasterna har barnen hoppa på jag och ida och försökt döda oss. NU MENAR JAG DET!! :O
De är helt crazy och de värsta är att alla killar är starkare än mig , jag blir typ rädd för dem för de är jätte stora och starka och de trycker ner jag och ida i snön och snö mular oss. Men vi kan brotta ner dem också , det har vi gjort många gånger och det är jätte kul.
  Hur som helst så vill jag inte att den här veckan ska ta slut. Jag tycker det har varit hur kul som helst och alla barnen är så gulliga.

Aja ikväll blir det nog att se på true blood och scrubs. SEN SÅ SKA JAG SOOOOVAAAA!! 
Är helt slut efter den här dagen för imorron måste jag typ sitta och rita massa teckningar till barnen och så ska jag och ida ladda för en fight som vi ska hålla i med dem AHHAAH ! =)

aja  hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0