PINSAMT men kul

idag åkte jag , mamma och min syster iväg till umeå för att shoppa julklappar. Det var inte direkt det roligaste i mitt liv att stiga upp en tidig tisdagsmorgon alltså klockan 9 för att göra sig klar för en umefärd. Men som mamma brukar säga "sånt är livet" det är ju lite orättvist ibland men som tur var så fick jag sova påvägen dit och  det var soft. hur som helst så åt vi lunch på subway och det som är så jävla göött.
Sedan så fick jag och ewe springa runt i alla affärer och kolla på massa kläder och julklappar som vi önskade oss. Det var jätte kul för jag har vet att jag kommer få ett par jätte fina byxor och massa andra fina saker. JAG LÄNGTAR(A)
btw så skämde jag ut mig på en affär som heter insperation. Jag stod och kollade på  massa saker och så kollade jag på en jätte fina skålar och muggar. men när jag skulle resa mig upp så råkade jag dunka skallen i en bänk som hängde ovanför mig. den började vicka jätte mycket och på den stod det massa muggar och skålar. En skål och en mugg for på golvet med en duns och massa glassplitter flög överallt.
Seriöst alla som stod därinne kollade på mig jätte länge och det första jag sa när jag gjorde det var "OPPS" jag sa det jätte högt så alla hörde och då hörde jag också att jätte många börja skratta och fnittra åt mig. Speciellt mina syrra. Hon stod en bit ifrån mig och gapskrattade. Jag blev utskrattad. Men det är inget ovanligt för det där var inte första gången och jag kan lova er att det kommer inte bli sista gången heller.
Men hur som helst så gick jag därifrån med snabba steg och jag sa till mamma att dit ska jag aldrig gå igen för då lär jag riva sönder hela butiken. HEHEH =)k

Men nu börjar klockan bli mycket jag orkar inte vara vaken längre
BTW jag har inte gratis längre men ska försöka fixa det imorron

puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0