söndag

jahapp då vare skola imorron , fy fan jag är inte så peppad är så otroligt skoltrött. Som tur så är det snart jullov
HUr som helst så bakar jag och eve knäck , pepparkakor och ischoklad nu snart ska vi baka lussebullar! GOTT!!
fast jag bakar inte så mycket , jag går mest runt och smygäter av smetarna. eve blev inte så glad när jag gjorde det men jag kan inte rå för att det är gott.

Igår så var jag och erika med varann för typ första gången på 1000 år. Vi har typ inte varit med varannn på jätte länge så det var dags nu. Vi hyrde en film som heter nått med lyser stjärnorna. kom inte ihåg vad den hette men efter det så pratade vi i flera timmar och dansade till låtarna på radion (A)

ikväll blire att vara med Eve och Linnea vi ska typ baka eller nånting skojsigt!=)

HARE GÖTT PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0