BIG panpizza med en tidig morron

God morron!=)
Igår kväll så var jag med erika och Ida och vi åt en pizza hemma hos ida. Det kan jag kalla pizza, den var nästan en hel
långpanna men det var endå den godaste pizza jag har ätit. Men innan vi åt så såg vi på AFV och det  var väll endå ganska kul tycker jag. Men jag kan erkänna att jag blev jävligt mätt. Efter våran goda måltid så gick vi upp på övervåningen och lekte en konstig lek. Jag fick ett straff och jag var tvungen att ringa erikas pappa och säga "hej , jag älskar dig". Det var jätte kul och så pratade vi och skrattade. Vid åtta tiden så var jag och erika hem för vi var tvugna att fara hem för vi skulle upp vid halv 6 nästa dag.
   Klockan halv 6 är tidigt kan jag säga för idag så är jag super trött när jag steg upp då. Vi skulle packetera in bröd och dela ut till folk och det är väldigt jobbigt , speciellt när man är så trött. Men efter det så vilade jag tills nu så nu är jag bara lite trött men det gör ingenting. Jag och erika ska endå inte göra så mycket idag. Vi ska fara och hyra nån film och köpa lite smått och gott men frågan är om man kan gå eller cykla i den här så kallade "snöstormen" men det ska nog gå bra men ikväll så ska jag och erika göra en efterrätt men jag lägger in lite bilder senare.

Ha en bra dag allihopa! Pusshej=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0