Detta är inget skämt, vi är galna!=)

Ni kanske tycker att jag och mina kompisar är konstiga men då ska ni verkligen se nått som är mysko!;)<3 HAHHA
  Senare på den här dagen så hade tjejerna i min klass hål medans killarna hade NO. Så jag , Idaaaa och Emeliaaaa beslutade oss för att göra något skoj. Vi for ut och hoppade och rullade i snön och det var inte lite kallt men det var så himla skoj och det är inte första gången jag gör något sådant. Folk kanske tycker att vi är töntiga eller så men då säger jag såhär "Jag bryr mig inte om vad ni tycker" :D HAHAHAH det var en kul grej för att när man inte har nått att göra , så ska man göra något galet och det kan man kalla det här. Men vi blev ju blöta också men det gör inget.(A) Vi är endå lika galna=)
  Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra men inget speciellt tror jag . Jag ska nog göra läxa och baka osv!;)

Men ni må ha en bra kväll allesammans!=)
pussss!

Här får ni lite bevis om ni inte tror mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0