Dryg dag eller?

Idag så tänkte jag så här "asså jag orkar inte skolan jag stannar hemma och sover" Men jag är ju som jag är , så jag tvingade mig själv att fara till skolan för annars skulle jag få dåligt samvete. Dessutom så har jag lovat mig själv att inte stanna hemma från skolan en enda dag i 8:an! och hittils har det ju funka.
  Men jag höll typ på att somna på alla lektioner. Jag tror att jag aldrig har varit så trött på skolan i hela mitt liv. Det märktes tydligt på so och svenska lektionen. Det kan då hela min klass intyga för jag , emelia och ida skrattade nästan hela lektionen åt vad som helst. Speciellt en sak som hände på slöjden.
  Men efter skolan så satt jag hemma och såg på TV och om ett tag så ska jag på träning!=)=)=):D

Men vi ses nån dag allesammans ;)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: matildac

du var skitduktig på träningen =D

2009-02-23 @ 21:32:55
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: SofieLiii

jaa det varu ;)

2009-02-24 @ 16:37:55
Postat av: emolia =]

haha det på slöjden va jättekul :]

haha peter........

ohhoho:D:D:D

2009-02-24 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0