En pizza kväll blandat med tjejkväll!=)

Jag kan säga en sak till er ... GOD NATT! haha 
  För ett litet tag sen så kom jag hem från emelia. Jag , Signe och Cicci for till emelia just precis vid tiden då melodifestivalen var. Jag och Signe var tvugna att springa som galningar till henne och man kan ju inte säga att jag har den bästa konditionen direkt. Men när vi kom dit så såg vi melodifestivalen och så gjorde vi saker som tjejer brukar göra och det ska jag inte säga. Det får ni lista ut själva!=) Man kan ju säga att jag är väldigt hemlighetsfull av mig
  Men nu är jag så trött så jag inte orkar skriva mer men jag glömde nästan skriva att jag och Cicci var förbi brogrillen idag och åt och jag åt upp en hel Pizza!! ;D det brukar jag aldrig göra men jag gjorde det och man brukar inte vara direkt stolt över det men jag är det så det så!;D :D Men på dagen idag så åkte jag i kb med kompisar , mer än så orkar jag inte skriva så nu ska jag sova!;D
så kan det gå men nu ska jag sova pussgodnatt hejdå=);D 




Kommentarer
Postat av: Cicci

hahahah du började ju till och med äta av min pizza ;)

2009-02-16 @ 18:37:59
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: erika

emma är glupsk ;)

2009-02-22 @ 15:38:40
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0