En runda på coop!

tjenare!=) Är ni vakna?=)
det är jag men inte länge till. Jag är super trött och det har jag varit hela veckan av nån anledning.
  Idag så har jag varit på skolan och det hände inte så mycket där förutom att hela min klass var typ emo. Annars så har det inte hänt så mycket. Under hålet så var jag, Erika och Ida på coop och där så var Cicci och Signe också. Påvägen hem så gick jag och Ida till skolan själva och då tog vi skojiga bilder. Efter skolan for jag och några andra på fotbollsträning i tältet och det var ganska kul förutom att jag inte var så bra men det är man inte jämnt. 
  Men nu ska jag typ sova!=)
God natt puss! ;D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0