Espanol es muy bien!=)

hejsvejs!=)
Jag sitter nu och har spanska och det är ganska kul , eftersom han inte ser vad vi håller på med.
  Igentligen så tror jag att ingen håller på med det vi ska göra. Men det gör inget. 
Nu så sitter jag under katedén med min bästa Ida och skriver, jag vet att jag inte ska skriva men jag fick bara lust att göra det.
  Idag så vet jag inte vad jag ska göra förutom göra läxor och baka. Jag kanske ska vara med nån ikväll.  Men imorron så ska jag och ida fara till klutmark , som vanligt.(A) vi vet inte ännu vad vi ska åka men vi få se.

  Men nu ska jag nog inte skriva så mycke mer men jag kan skriva sen när jag kommer hem!:)

HA en bra dag allihopa!:)<3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0