Ingen fettisdag utan subway

Idag så är det Fettisdag. Då är det ju ganska självklart att man ska äta sig FET
  När jag och mina kompisar skulle äta så var det slut grädde och det var nästan slut mat också. Då blir man jävligt förbannad kan jag lova , men det gjorde endå inte så speciellt mycket.
  Efter skolan så for jag , emelia , Ida och Julia till Subway. Det är såklart det bästa stället i stan att äta på och jag tror att det är de nyttigaste också. Även fast det är på fettisdag man ska till ett FETställe men inte vi. HAHAHHA ;)
  Efter maten så gjorde vi inte så mycket mer förutom att gå på JC och kolla litegrann och på ginatricot.
Nu sitter jag än en gång här och skriver och jag ska börja plugga nu inför ett matteprov så jag kan inte säga så mycket mer än 
 
Pusspuss♥
here`s the PROOF!:D

 <3


Mina favorit mackor<3=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0