Konfalägret i hemavan

Hejsansvejsan!
Det var ett l tag sen jag skrev på min blogg och det har hänt en hel del saker sen jag skrev sist. Igår kväll så kom jag hem från hemavan.Jag har inte bertättat att jag skulle dit men hur som helst så for jag dit och det var det bästa lägret någonsin. Vi fick lite extra ledigt på torsdagen och så for vi vid middagstid med buss.
  Den kvällen gjorde vi inte så mycket mer men på fredagen och lördagen så åkte vi i backarna och det var inte små backar det. Det var enorma backar av olika slag, från branta till "raksträckor". Vi badade , såg på filmer , lekte , pratade , busade och lärde känna nya personer och allt möjligt skoj.
  Jag tycker att det bästa med att vi for till hemavan var att det var så fint där. Allting såg ut som ett paradis och allting var så stort.
  Men ett konfaläger kan ju inte vara utan gudstjänst och böner eftersom det är därför vi igentligen for dit , för att lära oss saker om gud. jag tycker igentligen att det inte var det viktigaste för mig och det var inte heller så speciellt kul att stiga upp klockan halv 8 på morgonen för att be.Dessutom så fick man nästan ingen "fritid" till att göra saker på kvällarna och sånt och det var det som var det viktigaste för mig.


Om jag vore er så skulle jag vara ganska så avendsjuk 
Men här är lite bilder från konfalägret i hemavan:




Kommentarer
Postat av: matildac

FINA BILDER =D

2009-02-04 @ 16:13:49
URL: http://matildacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0