KristnaChokladbollar till kompisar=)

Tjenare!=)
Skolan är ju som ett andra hem kan man säga och såklart så var ju jag där idag med mina kompisar. Vi hade en del roliga lektioner och en del mindre roliga.
  Efter skolan så for jag, Ida och Julia till Julia och bakade chokladbollar. Bara så att alla vet om det så är vi riktigt bra på att baka så akta er!;) Men när vi hade baka så tog vi bilder och så mycket mer än så hann vi inte göra.
  Jag sprang till matilda och vi åkte iväg till sörbölekyrkan och lyssnade på en kille från etiopien , som bara pratade engelska såklart. Men jag kan säga att det var mer än roligt. Jag , erika och matilda var de enda som var där och för det mesta så flabbade vi åt småsaker men inte åt han( bara ibland) men det visste inte han såklart. Hur som helst så lärde vi oss också lite saker och jag hoppas att vi få fara till afrika för det skulle verkligen vara nått HAHAHAHHA!=)
 
Check this out!!;)




Vi är bäst på att äta choklad ingen klår , så busiga som vi är <3<3<3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0