Man kan säga att jag har skills!

Idag så har jag varit i klutmark , inte med vilka som helst. Nämnligen Emeliaaa , Juliaaaa och erikaaa.
   Jag kan erkänna att vi kom ganska sent dit , men vi kom dit vid halv 1 tiden. Men vi åkte ett tag och så gick vi in. Del vill säga att vi gick in lika ofta som vi åkte. HAHHA men hur som helst så var inte det som var det roligaste. Det var när vi åkte i skogen. Jag kan erkänna att jag inte tycker att jag själv är så bra på att åka blades men den här gången var jag ännu värre. Jag ramlade typ hela tiden , även fast jag gjorde det med flit vissa gånger men de flesta var inte det. 
   Men ovanligt så åkte vi inte bara i backen. Innan vi for hem så ville vi plumsa i snön. Emelia ba "Det här kommer bli en rolig upplevelse" ochd det blev det ju också. Vi sprang och ramlade och allting.
  Nu sitter jag här och kom hem från träningen och det var inte min direkt bästa prestering. Jag kan serriöst inte spela känns det som. Jag är helt enkelt urkass även fast jag är med på så många träningar. Ibland känns det som jag vill sluta fotboll...;S;S

Men ska gå nu pussi!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0