OMG! =) I really love it

hejsan!=)
jag sitter än en gång på spanskan och skriver och chattar osv!
  Det är faktiskt den enda lektionen som jag har chansen att sitta så här för alla andra lärare är så stränga med det här men det är tydligen inte han. Det är så chill och det är typ därför jag gillar spanskan. 
  Hur som helst så sitter jag under en liten katéd , det är ganska så mysigt att sitta här för det är ingen annan än jag som ser vad jag gör inne på datorn. Bättre än så här kan det inte bli! ;D :)
  det enda som saknas är lite musik och det ska jag strax sätta på!:D
 Den enda saken som är negativ då är att jag är så himla hungrig. Som vanligt så har jag inte ätit nån frukost. Det är väldigt sällan jag gör det och det är för att jag inte hinner. Just nu så väntar jag bara tills sportlovet kommer och det kommer efter skolan. Om några timmar faktiskt :P 

Men nu ska jag inte skriva nå mer för att jag börjar få lite kramp i fingrarna men ni må ha ett bra sportlov allihopa ;P
Pusspåer alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0